Sport
Forbes: Topul celor mai valoroase mărci sportive
Revista din Statele Unite a dat publicităţii lista cu cele mai valoroase mărci sportive, împărţite în patru categorii: sportivi, cluburi, evenimente şi companii.
Forbes: Topul celor mai valoroase mărci sportiveJucătorul american de golf Tiger Woods şi tenismanul elveţian Roger Federer se numără printre mărcile sportive cele mai valoroase la nivel mondial în anul 2013, conform publicaţiei de specialitate Forbes, scrie Agerpres.
Tiger Woods şi Roger Federer sunt lideri la categoria sportivi, ambii fiind evaluaţi la 46 milioane dolari.
Categoria cluburi este dominată de Real Madrid (fotbal), cu 450 milioane dolari, urmat de New York Yankees (baseball/443 milioane) şi Manchester United (fotbal/433 milioane dolari).
La categoria evenimente, cel mai valoros spectacol sportiv este Super Bowl, finala Ligii profesioniste de fotbal american (464 milioane dolari), în timp ce Nike este cea mai importantă companie din domeniul sportului, cu o valoare estimată de 17,3 miliarde dolari.