Pentru Banca Transilvania, primele șase luni au însemnat în fiecare zi peste 1.600 de clienți noi și, în medie, 730 de credite. Banca a ajuns la peste 4 milioane de clienți.
Banca Românească cedează acțiunile OTP Bank România
Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie. Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică - galben, roşu şi albastru – reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania.
Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) acordă o nouă finanţare, de 15 milioane de euro, Băncii Transilvania pentru continuarea susţinerii creditării întreprinderilor mici şi mijlocii care investesc în proiecte de eficienţă energetică şi energie regenerabilă.
Sistemul bancar s-ar putea îmbogăţi cu „o bancă românească” sau chiar „o bancă de dezvoltare”, potrivit preşedintelui ING Bank, Mişu Negriţoiu, care spune că „se cloceşte ceva” şi apreciază că este inutil să fie irosite resurse în acest fel având în vedere evoluţia băncilor apărute după anul 1990.