Curtea de Conturi confirmă faptul că la Aeroportul Internațional Cluj infrastructura aeroportuară este subdimensionată raportat la evoluţia traficului aerian. Mai mult, auditorii Curții de Conturi spun că aeroportul clujean are toate șansele să se dezvolte și mai mult, fiind „administrat şi exploatat în mod performant”.
Dincolo de festivăți, conferințe naționale și internaționale, lansare de noi rute, laude despre creșterea traficului de pasageri, la Aeroportul Internațional Cluj rămân aceleași probleme: întârzierea extinderii pistei, care poate duce la pierderea zborurilor, infrastructura care nu mai face față și eternele dispute cu Consiliul Județean, proprietarul instituției, care întârzie, conștient sau nu, planurile de dezvoltare ale aerogării.
De câte încercări e nevoie pentru a majora tarifele de parcare de la Aeroport? De luni bune, GOTO Parking încearcă să obțină majorarea tarifelor practicate în parcarea de la Aeroport, fără succes.
Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj-Napoca nu are un terminal cargo pentru procesarea mărfurilor, cu toate că în primul trimestru al anului 2022, aeroportul a procesat 1700 tone mărfuri.
Directorul Aeroportului Cluj, David Ciceo, a fost numit membru în comisia de selecție a candidaților pentru funcțiile de membri ai Consiliului de administrație al Aeroportului Oradea.
Tribunalul Cluj a anulat hotărârile Consiliului Județean prin care se încerca preluarea conducerii executive a Aeroportului de către Consiliul de Administrație.
Curtea de Apel Cluj a decis definitiv că hotărârea Consiliului Judeţean prin care a fost schimbată componenţa Consiliului de Administraţie (CA) de la Aeroport s-a făcut cu încălcarea dispoziţiilor legale. În încercarea de a scăpa de directorul Aeroportului, preşedintele Consiliului Judeţean, Alin Tişe, şi-a “plantat” propriii oameni în CA, dar judecătorii au decis că această manevră s-a făcut în mod ilegal.
Mii de pasageri au preferat să zboare de pe aeroporturi concurente Clujului, traficul aerian este limitat, iar în lipsa unei promovări adecvate, companiile aeriene ar putea “decola” oricând.