Contractul câștigat de Makyol pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău (A3), care include realizarea celui mai lung tunel din România (Meseș) este contestat de un alt constructor, după contestația depusă de constructorul italian WeBuild.
Contractul pentru realizarea secțiunii cu tunelul Meseș de pe Autostrada Transilvania nu poate fi semnat cu turcii de la Makyol din cauza contestației depuse de constructorul italian WeBuild.
Ministerul Energiei a încheiat o înțelegere cu compania japoneză Itochu, pentru dezvoltarea hidrocentralei de la Tarnița-Lăpuștești. Anterior, comisia de evaluare a Societății de Administrare a Participațiilor în Energie (SAPE) a respins două oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate necesar proiectului.
Asocierea Makyol – Ozaltin a fost desemnată câștigătoarea celui mai mare contract de autostradă, în valoare de 6,8 miliarde lei. Secțiunea de 41 de km de pe A3, care include și tunelul Meseș, are prevăzut un termen de peste șase ani pentru realizarea lucrărilor.
În august 2023, CNAIR anunța un „interes major” pentru secțiunea cu tunelul Meseș de pe A3, unde erau înregistrate șapte oferte. După mai bine de un an de la relansarea licitației pentru Poarta Sălajului–Nușfalău, în cursă au mai rămas doi ofertanți.
Proiectul hidrocentralei de la Tarnița-Lăpuștești ar putea fi realizat de o asociere franco-japoneză. După o licitație eșuată, procedura pentru realizarea studiului de fezabilitate a fost reluată.
Un pod peste râul Mureș, finanțat prin Programul Național de Dezvoltare Locală, a devenit un monument al neputinței, iar lucrarea de infrastructură a fost năpădită de buruieni la cinci ani de la licitația pentru atribuirea contractului.