Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) s-a decis, în sfârșit, să asculte de cerințele specialiștilor pe o autostradă din România.
CNAIR reușește, și sub noua guvernare, să țină închisă de peste cinci luni o investiție de sute de milioane de euro, „sub niște pretexte puerile”, acuză Asociația Pro Infrastructură (API).
După ce Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat o fotografie cu o crăpătură în asfalt, „măsurată” cu un pix în capătul vestic al lotului 3 al A1 Lugoj-Deva, Asociația Pro Infrastructură (API) a venit cu o replică pe măsură.
Miercuri, 14 august 2019, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a deschis circulația pe lotul 4 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, preluând nodul Ilia de la constructorul lotului 3, fără acordul acestuia, potrivit Asociația Pro Infrastructură.