Proiectul de jumătate de miliard de euro al celor de la Iulius este gândit pentru fosta platformă Carbochim de pe malul Someșului și este cea mai mare investiție imobiliară.
Realizarea lucrărilor la Podul Garibaldi presupune costuri de 12 milioane de euro, însă proiectul beneficiază de finanțare europeană. Pe durata lucrărilor, clujenii vor putea folosi podul provizoriu ce va fi instalat pentru a nu afecta circulația.
Pod și pasarele pietonale peste Someș, noi sensuri giratorii, modernizare străzi, piste de biciclete și alei pietonale: toate vor fi amenajate pe cheltuiala constructorului, odată cu reconversia platformei industriale Carbochim.
La sensul giratoriu provizoriu de la Lancrăm, constructorul Pizzarotti lucrează la montarea unor plăci de beton pe podul de grinzi metalice. Structura metalică va fi viitoarea supratraversare pe care DN1 o va avea la autostradă.
Primele patru cele mai lungi poduri rutiere din România sunt peste Dunăre.
Doi muncitori, angajați ai unei firme din județul Cluj, au fost răniți grav marţi dimineaţa, după ce au căzut în gol aproape zece metri în timp ce efectuau lucrări de consolidare a unui pod rutier situat pe DN 17D, la ieşirea din comună Ilva Mică, judeţul Bistriţa-Năsăud.