Compania GFR, deţinută de Gruia Stoica, se declară surprinsă de cererea Ministerului Transporturilor de executare a scrisorii de garanţie bancară pentru participarea la privatizarea CFR Marfă, spune că nu este în culpă pentru nefinalizarea procedurii şi cere publicarea contractului de privatizare.
Guvernul va creşte cu 25% redevenţele pentru resursele naturale, cu excepţia celor de petrol şi gaze, a declarat luni premierul Victor Ponta, în urma finalizării negocierilor cu Fondul Monetar Internaţional şi Comisiei Europene (CE).
Plenul Camerei Deputaților a respins marți moțiunea simplă inițiată de deputații Partidului Democrat Liberal și cei ai Partidului Poporului - Dan Diaconescu intitulată "CFR Marfă - cronica unei alte privatizări eșuate", înregistrându-se 224 de voturi împotrivă, 50 de voturi pentru și 19 abțineri.
Conducerea PDL a decis să depună, marţi, moţiune simplă la Camera Deputaţilor pe tema privatizării CFR Marfă cu titlul "Cronica unei alte privatizări eşuate", a anunţat, luni, purtătorul de cuvânt al PDL, Adriana Săftoiu.
Fostul premier Emil Boc a precizat referindu-se la eşecul privatizării CFR Marfă că emblema guvernării Ponta este emblea eşecului. „S-a adeverit ce am spus la începutul săptămânii. Ceea ce începe prost, se termină şi mai prost”, a precizat Boc.
Procesul de privatizare a CFR Marfă a eşuat deoarece comisia de privatizare şi Grup Feroviar Român (GFR) nu au ajuns la un rezultat pentru încheierea transferului de acţiuni în proprietate privată, au declarat surse apropiate discuţiilor.
Fostul premier Emil Boc consideră că privatizarea CFR Marfă va fi un eşec, spunând că, potrivit Legii lui Murphy, "ce începe prost se termină şi mai prost".
Ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, a cerut secretarului de stat Cristian Ghibu, preşedintele comisiei de privatizare a CFR Marfă, şi consultanţilor Deloitte şi Muşat şi Asociaţii să transmită luni un punct de vedere privind evoluţia, momentul şi paşii următori în această privatizare.