O pensionară refuză cardul gratuit de călătorie pe mijloacele de transport public pus la dispoziţie de Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca invocând motive religioase şi cere un abonament pe suport de hârtie, cum era până acum.
Apar tot mai multe cazuri în care clujenii nu îşi pot cumpăra bilete de autobuz din cauza automatelor care sunt nefuncţionale. Conducerea CTP Cluj-Napoca precizează că firma responsabilă lucrează la remedierea problemelor.
Clujenii reclamă faptul că au întâlnit situaţii în care aparatele pentru bilete sunt blocate, fanta pentru bancnote este sigilată, dai banii şi rişti să rămâi fără bilet, iar validatoarele din autobuze sunt nefuncţionale de multe ori. Conducerea CTP Cluj-Napoca spune că firma CS Vision lucrează la remedierea problemelor.
Sistemul de ticketing pentru transportul în comun a fost încheiat în urmă cu aproximativ o săptămână. De astăzi, este funcţional un singur automat pentru bilete, urmând ca treptat să intre în uz şi celelalte.
Persoane neidentificate până în acest moment au decis ca numele oraşului Cluj-Napoca în limba maghiară – Koloszvar – să fie inscripţionat pe noile automate de bilete şi tot persoane necunoscute le-au dat jos. Pe de o parte Primăria susţine că automatele nu erau prevăzute să aibă şi denumirea Kolozsvar, iar pe de altă parte o organizaţie maghiară lansează o ipoteză halucinantă: angajaţii CTP (beneficiarii proiectului) ar fi fost cei care au dat jos însemnele. La Poliţie până în acest moment nu a fost depusă nicio sesizare, iar scandalul „uite Kolozsvar – nu e Kolozsvar” este învăluit în mister. Cine minte şi cine spune adevărul?
Noile stații de autobuz nici nu au fost puse în funcțiune că au și fost distruse. Sistemul de ticketing prin care vor fi realizate stații de autobuz moderne și automate pentru bilete va fi gata abia în primăvară.