Actualitate

Macromex: Clujul, unul dintre principale motoare ale creșterii de afaceri de două cifre estimată în 2023 (P)

Evenimentul Macromex Raliul Bucătăriilor ajunge în Cluj-Napoca, iar compania lansează noul catalog de produse ce prezintă afacerilor locale inovațiile din portofoliul de congelate.

Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, mizează pe Cluj ca regiune esențială și motor al creșterii de două cifre a afacerilor, în 2023.

„Ardealul s-a distins istoric, la fel cum o face și culinar, astăzi, și setează tendințele pentru gastronomia națională, în acest moment. Îi acordăm, așadar, respectul cuvenit – aducem o strategie de portofoliu și vânzări adaptată pentru specificul zonei, de altfel una dintre cele mai importante regiuni, în cifrele Macromex HoReCa. Macromex este strâns legat de această regiune, prin prezenta la Câmpia Turzii cu o construcție care contribuie la promovarea zonei, devenită referință și studiu de caz - cel mai înalt depozit pentru produse congelate din Europa, la momentul deschiderii”, declară Liviu Trasca, Business Development Director, Macromex.


Macromex continuă, în această perioadă, seria de evenimente Raliul Bucătariilor, care atinge mai multe orașe importante din țară, iar Cluj-Napoca reprezintă a doua oprire de pe traseul din acest an. În cadrul celui de-al doilea eveniment organizat în 16 martie, sunt prezentante în fața a peste 350 de participanți produsele și soluțiile inovatoare din industria HoReCa. Soluțiile sunt grupate pe tipuri de business, pentru a adresa direct nevoia și specificul fiecărei locații: săli evenimente, premium catering, cantină, fast food, grill & burgerie, italian, gamă larga de patiserie și brutărie.

Invitatii la eveniment au ocazia de a participa la sesiunile de live cooking, susținute de bucătarii renumiți la nivel național, Chef Victor Melian și Chef Paul Mădaș. Aceștia au demonstrat eficiența, performanța și productivitatea produselor Macromex Horeca, prin preparate care atestă economia de timp, resurse și versatilitatea ingredientelor. 


„În Cluj, vedem un mix foarte bun între clasic românesc, Italian și fine dining. Macromex ajută, prin gama personalizată de produse și servicii, să trecem de la metodele de “big kitchen”, unde sunt necesare mașinării de mare randament, aparatură de dimensiuni considerabile pentru congelare, sisteme industriale extrem de costisitoare, care nu ar putea avea loc în majoritatea bucătăriilor de restaurant, la ceva mult mai versatil. La restaurant, primim produsul finit în ambalaje de dimensiuni și greutăți cu care se poate lucra ușor. Timpii necesari producției se reduc, iar personalul lucrător se poate ocupa mai eficient de realizarea meniului”, susține chef Victor Melian.

„Clujenii preferă tendința preparatoare, dată de mediul online, și sunt dornici de gusturi și arome noi. Este important că preparatele gătite din produse congelate Macromex nu afectează prospețimea sau valoarea nutritivă a acestora. În plus, volumul muncii se reduce foarte mult, pentru că nu se mai folosesc atât de multe operații pregătitoare în finalizarea lor și, în același timp, se reduc și costurile de producție - curent, gaz, apă” a concluzionat chef Paul Mădaș.


În 2022, Macromex a lansat platforma digitală horeca.macromex.ro, ce regrupează toate soluțiile eficiente și este un produs complex, menit să sprijine afacerile HoReCa. Platforma aduce un ajutor real pentru business și pentru sustenabilitate, rețetele la cheie și sfaturile despre eficiența operațională.

În plus, Bocado este o altă inițiativă a companiei, o platforma de comenzi online B2B dedicată clienților HoReCa care va ajuta sa reduceti timpul de comanda si sa gestionati fluxul de aprovizionare mult mai eficient. Mai multe informații sunt disponibile pe www.bocado.ro


Macromex este liderul industriei de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu extins de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz. Viziunea companiei este de a crea în România o industrie Horeca matură, condusă de inspirație, eficiență si profitabilitate. Astfel, Macromex își asumă misiunea de a furniza soluții pentru fiecare tip de business prin consiliere, portofoliul de produse și tehnologie. Mai multe informații sunt disponibile pe horeca.macromex.ro. 

CITEȘTE ȘI:

Utilajele panificație - o varietate de echipamente pentru industria alimentară (H1) (P)

Inginer în industria alimentară: “Nicio cofetărie din Cluj nu foloseşte marţipan!“

Bucătarul clujean Adi Hădean a criticat guvernul pentru modul în care s-a prezentat România la târgul de produse din industria alimentară

abonare newsletter