Actualitate

Persoanele care mănâncă popcorn, imune la reclamele de la cinema

Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Köln arată că persoanele care mănâncă floricele de porumb în sălile de cinematograf sunt imune la reclamele proiectate înainte de difuzarea filmelor.

Potrivit cercetării, mestecatul floricelelor încă dinaintea începerii difuzării filmului la cinematografe, face ca publicitatea proiectată înainte să devină ineficientă.

Creatorii de reclame reuşesc să "imprime" numele unor mărci în creierele spectatorilor deorece buzele şi limba privitorului simulează în mod automat, instinctiv, pronunţia noului nume - al mărcii respective - atunci când acesta este auzit pentru prima dată. De fiecare dată când acel nume este reauzit, gura persoanei în cauză practică pronunţia acestuia.


Autorii studiului, publicat în Journal of Consumer Psychology, sunt de părere că acest "discurs interior" poate fi perturbat de masticaţie, un proces care face ca efectul repetiţiei să devină ineficient, informează guardian.co.uk, preluat de Mediafax.

Ultimele Stiri
abonare newsletter