Actualitate

Celebrul „selfie” de la Oscar 2014 a fost un aranjament

Fotografia tip „selfie” de la Premiile Oscar în care apăreau numeroase vedete nu a fost decât o plasare de produs plătită foarte scump de o companie.

Wall Street Journal dezvăluie că Samsung a cheltuit aproape 20 milioane de dolari pentru promovare la evenimentul de decernare a premiilor Oscar din 2014.

Compania a obţinut un succes major pe plan de imagine când un „selfie” al mai multor actori celebri a fost realizat cu un dispozitiv Galaxy Note 3, scrie Ziarul Financiar. Tweet-ul care includea imaginea a fost cel mai partajat din istoria Twitter.


Realizarea fotografiei respective a fost într-o oarecre măsură planificată, deşi a părut a fi o idee de moment a prezentatoarei evenimentului, Ellen DeGeneres. Înţelegerea dintre firma de publicitate angajată de Samsung, Starcom MediaVest, şi organizatorii evenimentului prevedea ca terminalele companiei să apară în timpul Oscar 2014.

Ultimele Stiri
abonare newsletter