Administrație
Calea ferată Cluj – Oradea – Ungaria: CFR a desemnat câștigătorii licitației de electrificare a două loturi
CFR a desemnat câștigătorii licitației de electrificare și modernizare a două mari loturi din calea ferată care leagă Clujul de Oradea și frontiera cu Ungaria.
Viteza va fi crescută la 160 km/h la trenurile de călători care vor circula pe calea ferată Cluj - Oradea - Ungaria, după modernizare / Foto: Facebook - CFR Infrastructură
CFR SA a desemnat ofertele câştigătoare pentru electrificarea şi modernizarea secţiunilor Poieni-Aleşd (lotul 3) şi Aleşd-Frontieră (lotul 4).
„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că au fost desemnate ofertele câştigătoare la procedurile de licitaţie publică pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de electrificare şi modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe secţiunile Poieni-Aleşd (lotul 3) şi Aleşd-Frontieră (lotul 4), aferente obiectivului de investiţii 'Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor (166,2 km)', pentru creşterea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă”, se arată într-un comunicat al companiei.
CITEȘTE ȘI: Aproape 100 de case vor fi dărâmate pentru electrificarea căii ferate Cluj-Oradea. 45,5 milioane de lei pentru despăgubiri
Calea ferată Cluj - Oradea - Ungaria. Cine sunt câștigătorii
Oferta financiară depusă de Asocierea FCC Construccion - Gulermak - CCN lot 3 Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor, cu valoarea de 2,117 miliarde de lei, fără TVA, a fost desemnată câştigătoare pentru secţiunea Poieni - Aleşd (lotul 3), iar oferta financiară depusă de Asocierea Webuild SPA - Impresa Pizzarotti & C SPA - Salcef SPA, cu valoarea de 2,417 miliarde de lei, fără TVA, a fost desemnată câştigătoare pentru secţiunea Aleşd - Frontieră Ungaria (lotul 4).
Cele două contracte de achiziţie publică urmează a fi încheiate şi semnate de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.
Durata de implementare a fiecărui contract este de 42 de luni pentru proiectare şi execuţia lucrărilor, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), componenta 4 - Transport sustenabil - Reforma 1.5 - Dezvoltarea infrastructurii feroviare şi managementul traficului feroviar.
CITEȘTE ȘI: