Economie
PREMIERĂ în România! Banca Transilvania aduce bankingul în aplicațiile de mesagerie
Banca Transilvania aduce în premieră pe piața din România Social Banking Solution, facilitate dezvoltată de compania PayKey (Israel), desemnată Best FinTech 2018 la Efma-Capgemini Best FinTech Award.
PREMIERĂ în România: Banca Transilvania aduce bankingul în aplicațiile de mesagerie ale social mediaCele două companii oferă clienților BT o soluție de social banking pentru a trimite şi primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clienții care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.
Datorită Social Banking Solution, clienții băncii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza următoarele operațiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicațiile de mesagerie ale social media:
– trimitere de bani (lei, euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienți BT);
– solicitare de bani (lei, euro) de la contactele din telefon (între clienți BT);
– verificarea soldurilor pentru cardurile adăugate în BT Pay.
Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay, fie din setările telefonului, secțiunea Tastaturi, fie direct din aplicația cu acelaşi nume BT.
Pentru clienții BT care au un telefon cu sistem de operare iOS opțiunea de verificare sold şi transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay disponibilă în aplicație.
Transferul de bani de pe cardurile de debit şi verificarea soldului este fără comision. Dacă transferul are loc între persoane care au card BT Mastercard Direct în valută, transferul poate fi şi în euro.
„Aplicațiile de mesagerie sunt locul în care, tot mai mult, oamenii comunică, se informează şi fac shopping. De aceea, vedem că bankingul integrat în social media este un pas natural pentru că dorim să oferim servicii care simplifică viața clienților noştri. Soluția PayKey ne ajută astfel să oferim o experiență digitală de banking în premieră în România. Ne aşteptăm ca soluția să contribuie la creşterea numărului de transferuri de bani, având în vedere că este un serviciu disponibil non-stop”, afirmă Gabriela Nistor, director general adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
„Suntem bucuroşi să lucrăm cu echipa Băncii Transilvania la acest proiect, o bancă inovativă în ceea ce priveşte mobile bankingul. Suntem siguri că va fi o colaborare rodnică din toate punctele de vedere. Experiența noastră cu alte bănci ne arată că Social Banking 2 Solution este o cale foarte bună de a interacționa cu clienții, oferindu-le servicii bancare cu acces non-stop. Este, de asemenea, o oportunitate de poziționare a băncii ca first-mover în ceea ce priveşte inovația”, declară Guy Talmi, Chief Marketing Officer, PayKey.
BT oferă alternative de plată contactless, prin colecția BT Pay, care cuprinde următoarele accesorii: ceas, brățară, sticker, aplicația cu acelaşi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay şi, de acum înainte, tastatura/extensia BT Pay. Aducerea în România a acestui serviciu înseamnă pentru clienții Băncii Transilvania un mod facil şi prietenos de a trimite şi solicita bani prin telefon.