Educație

"Nu ştiu. Reveniţi!" Inspectoratul Şcolar, mai "tăcut" decât SRI.

Cum decurge o discuție între un părinte și angajații Inspectoratului Școlar. Sunt plătiți din banii noștri, desigur, dar acest lucru nu pare să-i „deranjeze” prea mult.

Mămica unui copil de 3 ani încearcă să afle cum și când se fac înscrierile la grădiniță. Cum site-ul Inspectoratului Școlar este - așa cum Monitorul a mai scris recent - la fel de „complex” ca un blog din anii '90 pe o platformă gratuită, informația dorită nu este de găsit. Rămâne varianta telefonului, foarte potrivită pentru secolul XIX.

După ce telefonul sună la nesfârșit, răspunde un bărbat, vizibil plictisit și deranjat: Deaaaaaaah!


- Inspectoratul Școlar?
- Deaaaaaah!
- Dacă sunteți amabil, cum aș putea afla când se fac înscrierile la grădiniță?
- Nu știu. Vă fac legătura.

Telefonul sună din nou, lung și descurajant. Răspunde într-un final o femeie: Da! (Remarcați că nu se folosesc formule de salut sau de prezentare, oamenii sunt evident deranjați că trebuie să răspundă la telefon.)


- Nu vă supărați, încerc să aflu când se fac înscrierile la grădinițe și pe site nu găsesc informația. Mă puteți ajuta?
- Nu știu. Stați să vă fac legătura în altă parte.

La al treilea transfer, lucrurile nu stau deloc altfel: Nu știu, să văd dacă este doamna inspectoare.


Și telefonul sună la nesfârșit, în gol: Doamna inspectoare nu este în birou. Reveniți!

- Când să revin?
- Nu știu, mai încercați mai târziu.


După câteva ore, femeia încearcă din nou. La „doamna inspectoare” telefonul sună ocupat minute în șir: "Vorbește pe fix, vă rog să reveniți."

După alte câteva zeci de minute, misterul se limpezeşte: "Doamna inspectoare Lolica Tătaru nu este astăzi. Este pe teren." "Am pierdut jumătate de zi cu telefoanele, nu am aflat nimic, deşi informaţia pe care o căutam ar fi trebuit să fie pe site. Am stat toată dimineaţa la telefon şi nici măcar nu am reuşit să trec de secretariat...", spune, cu amărăciune, cititoarea noastră.

Ultimele Stiri
abonare newsletter