Sport

Familia lui Cristi Chivu imaginea providerului UPC

Providerul de televiziune prin cablu, telefonie și internet UPC și-a relansat, astăzi, portofoliul prin asocierea cu imaginea familiei fostului fotbalist român Cristian Chivu.

UPC a pornit de la ideea că fiecare familie e diferită, iar oferta sa din această toamnă permite personalizarea portofoliului de canale, prin pachete tematice, și a căutat o familie celebră cu care să se asocieze, iar prima opțiune a fost familia Chivu.

„E important ca familia să împrumute unele valori fundamentale brandului UPC, iar acestea sunt modernitate, autenticitate, profesionalism și bucuria în familie”, a afirmat Robert Redeleanu, director de marketing al UPC.


Fostul fotbalist Cristian Chivu s-a declarat foarte mulțumit de această colaborare cu UPC și a descris viața sa de familie: „Viața cu trei fete (soția sa și cele două fiice, n. red.) e specială, greu de descris în cuvinte. Suntem o familie veselă, plină de imaginație, care se bucură de fiecare clipă petrecută împreună, care folosește mult tehnologia”.

Chivu a subliniat că e un „norocos”, pentru că soția urmărește alături de el transmisiunile sportive. În rest, telecomanda televizorului este monopolizată de cele mici, iar Cristi este „ultima roată la căruță în familie”, dar că spune acest lucru fără rușine.


Adelina Chivu, soția fostului căpitan al naționalei României, a subliniat că Cristi se joacă foarte mult cu fetele. „Ne-am distrat foarte mult la filmarea spoturilor publicitare, care au avut loc chiar în casa noastră. Am optat pentru acest lucru deoarece m-am gândit tot la fete, pentru că acesta era mediul lor”, a precizat Adelina Chivu.

Cei de la UPC au organizat și un concurs prin intermediul căruia trei jurnaliști au câștigat invitații la lojă la derby-ul Dinamo - Steaua din 1 noiembrie, pentru că i-au dat gol portarului de conjunctură Cristi Chivu.


Ultimele Stiri
abonare newsletter