Haga, capitala Ţărilor de Jos, a devenit vineri, 13 septembrie, primul oraş din lume care interzice publicitatea la combustibilii fosili şi călătoriile cu avionul.
Între 2019 și 2023, partidele din România au cheltuit aproape 100 de milioane de lei pentru promovarea temelor politice, electorale și sociale prin reclame pe rețele de socializare. Peste jumătate din sumă a fost cheltuită de PSD, PNL și USR.
O agenție a statului de care nu a auzit nimeni a achiziționat „la repezeală” servicii de 25.000€, pe care „le-a făcut cadou” unei firme la fel de necunoscută.
PRIMER – Patronatul Producătorilor Industriali de Medicamente din România, arată că fenomenul de creştere alarmantă şi necontrolată a publicităţii înşelătoare şi mincinoase la suplimentele alimentare, reprezintă un afront grav la adresa consumatorilor.
Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) solicită modificarea legii partidelor politice, după ce mai multe investigații au dezvăluit modul netransparent în care partidele folosesc banii.