Ba 11,3 milioane de lei, ba 13,7 milioane de lei. Sunt sumele anunțate, în ultimele luni, de municipalitate și de primarul Emil Boc pentru Podul Porțelanului. A început o nouă lună, iar costurile pentru realizarea podului au crescut exponențial.
De la începerea lucrărilor de pe Bulevardul 21 Decembrie din Cluj-Napoca, seria plângerilor șoferilor se înmulțesc zilnic. Începerea săpăturilor pe benzile de autobuz au înrăutățit și mai mult situația traficului.
Podul Traian a fost inaugurat la aproape un an de la demararea lucrărilor. Primul clujean care a trecut podul a primit de la Primărie o diplomă și o cravată, iar primarul Emil Boc l-a întrebat dacă are prietenă. Mai mult, constructorii au stat sub pod la trecerea primelor mașini.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a atribuit 11 contracte pentru deszăpezirea drumurilor naţionale şi autostrăzilor din şapte judeţe din Transilvania în următorii patru ani, valoarea totală a contractelor fiind de 176,7 milioane lei (39,7 milioane euro), arată datele publicate marţi pe platforma SEAP.
După arhitectul şef Claudiu Salanţă, şi şeful de la Juridic din cadrul Consiliului Judeţean Cluj, Ştefan Iliescu are probleme de integritate.
Licitaţia pentru modernizarea podului Traian a fost adjudecată. Rezultatul a fost însă contestat, ceea ce amână începerea lucrărilor.