Actualitate

Şeful de la Drumuri şi Autostrăzi a fost şofer pentru o zi: „Mi-a fost ruşine că sunt directorul acestei companii, în această ţară”

Din scaunul de şofer, directorul general CNADNR, Narcis Neaga, a recunoscut că i-a fost ruşine că este şeful companiei de Drumuri şi Autostrăzi atunci când a mers cu maşina pe un drum naţional intrat în reabilitare anul trecut. Este vorba de drumul naţional 76, declarat anul trecut „drum decedat” de mai bine de 100 de oameni care au participat la un miting de protest faţă de starea deplorabilă a şoselei care le străbate satul. Gropile şi faptul că doar 0,7% din lucrare a fost realizată l-au făcut pe şeful CNADNR să ia decizia de a rezilia contractul.

Directorul general al CNADNR, Narcis Neaga, a mărturisit la o întâlnire cu drumarii că i-a fost ruşine că este şeful companiei atunci când a trecut cu maşina pe o porţiune din drumul naţional 76, care leagă Oradea de Beiuş, relatează gândul.info.

„Este de neimaginat ca în 2015 un drum naţional să arate cum arată acest DN76 pe această porţiune, că nu peste tot arată aşa. Că ceilalţi constructori chiar lucrează. Mai greu, mai puţin greu, unii mai repede, unii mai încet, dar lucrează, se vede ceva. Aici este... când am fost pe el... vă spun sincer mi-a fost ruşine că sunt directorul acestei companii, în această ţară, având în vedere cum arată starea drumului... de ce zic acestei companii pentru că această companie se ocupă de drumurile naţionale. Nimeni nu pomeneşte numele vostru, pomeneşte numele nostru şi în sensul acesta am zis îmi este ruşine pentru că noi practic încercăm să vă susţinem pe voi şi voi nu faceţi nimic. Absolut nimic”, a declarat Narcis Neaga, director CNADNR.


Şeful CNADNR a decis imediat rezilierea contractului cu constructorii de pe respectivul segment de drum, firmele Compania de Construcţii Căi Ferate şi Drumuri Timişoara şi Societatea de Construcţii în Transporturi Bucureşti. Lucrările de reabilitare au demarat în octombrie anul trecut şi au progresat doar cu 0,7%.

Pentru tronsonul Oradea-Pocola va fi organizată o nouă licitaţie, iar lucrările ar trebui să fie gata în toamnă, astfel încât fondurile europene pentru acest proiect să nu fie pierdute.