Administrație

Mașini de forat tuneluri (TBM) pe navă, în drum spre România (A)

 

 


1. Test de recepție  în fabrică (FAT)

Două seturi de utilaje de forare a tunelurilor (DZ1533&DZ1534) au fost recepționate cu succes până în data de 02 septembrie 2024.


A water spouting water from a machine

Description automatically generated
TBM DZ 1533
A large machine in a factory

Description automatically generated
 TBM DZ 1534

2. Demontarea și expedierea TBM-urilor 

După finalizarea FAT, ambele TBM-uri au fost demontate și ambalate în fabrica CRCHI din orașul Changsha în luna septembrie. Echipamentul se va expedia către port până la data de 15 octombrie.


A large purple object in a warehouse

Description automatically generated
Capul de tăiere al DZ 1534 demontat după FAT
A large round object in a factory

Description automatically generated
Ambalarea și demontarea scutului frontal
A large blue tarp covering a truck in a warehouse

Description automatically generated
Scutul frontal pe camionul cu platformă joasă
A large white cylinder on a flatbed in a factory

Description automatically generated
 Încărcarea scutului de mijloc
A large machine in a factory

Description automatically generated
Încărcarea scutului de mijloc
A truck with a trailer in front of a building

Description automatically generated
Expedierea capului de tăiere de la fabrică
A semi truck with a blue tarp on it

Description automatically generated
Scutul de mijloc
A truck with a blue tarp on the back

Description automatically generated
Scutul frontal expediat, îndreptându-se spre portul Taicang
A truck on a road at night

Description automatically generated
Ambalarea și expedierea DZ 1533 în aceeași zi

3. Descărcarea și stivuirea în port 

A white truck parked on a concrete surface

Description automatically generated
Piesele TBM au ajuns în portul Taicang
A crane lifting a large object

Description automatically generated
Descărcarea capului de tăiere în port
A truck with a large crane

Description automatically generated
Sistemul de susținere a TBM-ului ajuns în port
A truck with blue tarp on it

Description automatically generated
Sistemul de susținere a TBM-ului ajuns în port
A person lifting a container

Description automatically generated
Echipamentul sistemului de susținere a TBM-ului
A container with blue wrappers

Description automatically generated with medium confidence
 Interiorul containerului de transport al sistemul de susținere a TBM-ului

4.Încărcarea pe navă


A large blue and white ship in water

Description automatically generated
Tian Qi nava de marfă care transportă TBM-urile la Constanța 

Din cauza taifunului Yagi, sosirea navei de marfă Tian Qi a fost amânată în portul Taicang. 

Prin urmare, sosirea utilajelor a fost amânată până la data de 10 decembrie 2024


A crane lifting a large container

Description automatically generated

 

 

 

A large blue ship with a large container being lifted

Description automatically generated with medium confidence

 

 A large round object with a blue tarp

 

 A large container being lifted by a crane

Description automatically generated

 

 

A chain from a rope

Description automatically generated with medium confidence

A crane lifting a large container

Description automatically generated

A large container being lifted by a crane

Description automatically generated

A person holding a blue tarp

Description automatically generated

 

A crane lifting a large building

Description automatically generated

După finalizarea încărcării tuturor articolelor, nava Tian Qi a părăsit portul îndreptându-se spre următoarea locație.  Astăzi, 13 noiembrie 2024, nava se află în apropiere de Singapore în drum spre Sri Lanka. Data estimată a sosirii în portul Constanța este 10 decembrie. Locația live a navei poate fi urmărită accesand  link-ul de mai jos.

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:5173274/mmsi:412478720/imo:9722742/vessel:TIAN_QI#google_vignette

5. Transportul terestru

Transportul local al echipamentelor TBM este organizat de compania românească de transport Holleman. Transportul terestru la Cluj – Napoca este estimat a fi realizat în termen de două săptămâni de la sosire.

CITEȘTE ȘI:

«Cârtițele» care vor săpa tunelul pentru metrou, în drum spre Cluj. Emil Boc: „TBM-urile sunt pe vapor, vor ajunge în Constanța și de acolo vor veni la Cluj”.

Ultimele Stiri
abonare newsletter