Asocierea condusă de Dimex2000, din care face parte și constructorul Con-A, avansează în ritm accelerat pe șantierul Drumului Expres de la Tureni (DEx4), atingând un stadiu fizic de 85%.
Cel mai mare contract de infrastructură rutieră, în valoare de 6,8 miliarde lei, pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău (A3) ar putea fi semnat în perioada următoare.
Lucrările la drumul expres de la Tureni, ce va oferi o conexiune directă la Autostrada Transilvania, vor fi încheiate în iunie 2025. Șoferii nu vor mai fi nevoiți să tranziteze Turda.
La finalul acestui an, 27 km de autostradă ar putea fi deschiși circulației între Topa Mică și Poarta Sălajului, dacă compania de drumuri rezolvă birocrația necesară privind nodul rutier de la Românași, iar constructorul UMB se mobilizează în teren.
Contestațiile depuse la contractul câștigat de asocierea Makyol – Ozaltin, pentru realizarea secțiunii cu tunelul Meseș (A3), au fost respinse de CNSC.
Contractul câștigat de Makyol pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău (A3), care include realizarea celui mai lung tunel din România (Meseș) este contestat de constructorul italian WeBuild. Este a treia contestație privind licitația.