Fabrica din Gorlitz (Germania) a francezilor de la Alstom - unul dintre constructorii metroului din Cluj - trece de la producția de trenuri la tancuri.
Încă un tren electric Coradia Stream produs de Alstom a plecat spre România. După testele de anduranță cu un parcurs de 2.000 km, trenul va intra în circulație.
CFR nu reușește să modernizeze rețeaua de cale ferată, iar 25% din trenuri au fost anulate fără un anunț prealabil. „În câteva decenii nu vor mai exista trenuri de călători în România”, avertizează Asociația Pro Infrastructura.
CFR Cluj va introduce 12 trenuri electrice pentru rutele feroviare de pe relația Iași - Cluj-Napoca, plus alte trei rute din Capitală spre Iaşi, Suceava și Galați.
Din cauza vitezei reduse de deplasare și implicit a duratei extinse de circulație, călătoria cu trenul reprezintă o opțiune pentru tot mai puțini români.
Un incident grav mobilizează autoritățile vineri seara în gara Albești din județul Mureș. Un tren de marfă format din 12 cisterne încărcate cu benzină riscă să explodeze.
CFR SA mai face un pas pentru modernizărea liniei de cale ferată Cluj-Oradea, prin lansarea licitației de achiziție a serviciilor topo-cadastrale necesare pentru exproprierea terenurilor aferente lucrărilor.