Metroul din Cluj va fi finanțat prin intermediul surselor verzi de finanțare a proiectelor ce contribuie la decarbonizare și la un mediu mai puțin poluant. „Banii sunt asigurați până la implementarea proiectului”, spune primarul Emil Boc.
Costuri mai mici cu peste 11 milioane de lei pentru exproprierile necesare amenajării Parcului Est din Cluj-Napoca. Astfel, suma de 2,3 milioane de euro va fi redirecționată pentru finanțarea altor proiecte ale Clujului.
Pot începe exproprierile pentru cel mai mare parc din Cluj. Proiectul Parcului Est a fost etapizat, astfel încât lucrările să poată continua anul viitor.
Pentru Banca Transilvania, primele șase luni au însemnat în fiecare zi peste 1.600 de clienți noi și, în medie, 730 de credite. Banca a ajuns la peste 4 milioane de clienți.
Consiliul Județean Cluj nu are bani să meargă mai departe cu modernizarea unor drumuri județene, parte din Traseul Regional Transilvania Nord, astfel că va pune capăt contractului de finanțare, cu returnarea banilor europeni!
Contractul pentru finanțarea metroului clujean a fost semnat, joi, de Ministerul Transporturilor. Valoarea contractului de finanțare este de 13,7 miliarde de lei, cea mai mare din ultimii treizeci de ani.
Primăria Cluj-Napoca trebuie să scoată mai mulți bani de la bugetul local pentru finanțarea lucrărilor la Podul Răsăritului. Ministerul Dezvoltării a tăiat finanțarea pentru acest obiectiv prin Programul de Investiții „Anghel Saligny”.
Oficial, Clujul a pierdut şansa unui nou parc industrial. TETAROM IV, care ar fi trebuit construit în Feleacu, nu se mai face. Până la acest moment, Consiliul Judeţean a cheltuit milioane de euro pe lucrări.