Deși la nivel european, producția de biciclete a înregistrat anul trecut o scădere substanțială, România se menține în top, fiind al doilea mare producător de biciclete din UE.
În timp ce orașele se extind, vechile zone industriale intră în declin. Europenii vor locuințe, centre comerciale și clădiri de birouri, iar economia se reorientează de la producție spre servicii.
Primăria vrea să extindă rețeaua velo în cartierele Clujului, cu peste 5 km de pistă de biciclete amenajată în zona Drumul Sf. Ioan, din bani europeni.
Zona metropolitană Cluj este cu siguranță cel mai important pol economic de dezvoltare al Transilvaniei, prin cei aproape 500.000 de locuitori, clujeni sau alți români care au luat calea Clujului pentru excelentul învățământ universitar, pentru locurile de muncă bine plătite și pentru o calitate a vieții mai bună.
12 beneficii ale folosirii transportului public în Europa, continentul-campion în acest domeniu. În România, Cluj-Napoca este lider al dezvoltării sistemului de transport public eficient.
Proiectul de transformare a fostei platforme Carbochim într-o atracție pentru întregul oraș, printr-o investiție de jumătate de miliard de euro, cea mai mare de acest tip din Cluj, înaintează în dezvoltare.
Dezvoltarea zonei industriale din nordul municipiului Cluj-Napoca, în care s-a investit până recent mult mai puțin decât în alte părți ale orașului, devine treptat o prioritate, atât pentru autorități cât și pentru investitori.