Tot mai mulți locuitori din comunele Clujului vor introducerea de curse operate de Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca. Președintele CJ Cluj arată însă că traseele trebuie susținute prin subvenții dacă nu sunt profitabile.
Primăria municipiului Cluj-Napoca a prelungit vineri, cu o lună, până pe 28 februarie, termenul-limită pentru evaluarea ofertelor la contractul Magistralei de Metrou M1, prima linie de metrou din afara Capitalei.
Primăria a lansat licitația pentru un contract record de consultanță dedicat supervizării proiectării și execuției metroului clujean.
Hotărârea Consiliului Judeţean Cluj din decembrie 2013 a fost apreciată ca nelegală. Conducerea Prefecturii Cluj anunţă că s-a solicitat instanţei anularea parţială a acelei hotărâri.
După audieri maraton care au durat mai bine patru ore, judecătorii Tribunalului Cluj au decis ca omul de afaceri Ştefan Cadar, asociat la firma de transport Fany, care fusese reţinut de DNA pentru mai multe fapte de corupţie, să fie arestat p preventiv pentru 30 de zile, iar soţia sa, Olezia Cadar, şi directorul Direcţiei Licenţe din cadrul Autorităţii Rutiere Române (ARR) Bucureşti, Daniela Dobrilă, au primit măsura arestului la domiciliu.
„CTP intră în Florești - proiectul extinderii transportului în comun în Zona Metropolitană Cluj capătă contur”, este mesajul primarului Emil Boc pe pagina sa de Facebook.
Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Horea Uioreanu, a declarat, joi, că va impune o serie de măsuri firmelor care vor câştiga licitaţia pentru transportul judeţean în legătură cu frecvenţa curselor şi a numărului de staţii, întrebându-se totodată dacă RATUC nu este în stare să deservească populaţia care lucrează în parcurile industriale Tetarom, cum va deservi o zonă metropolitană.