Zona metropolitană Cluj este cu siguranță cel mai important pol economic de dezvoltare al Transilvaniei, prin cei aproape 500.000 de locuitori, clujeni sau alți români care au luat calea Clujului pentru excelentul învățământ universitar, pentru locurile de muncă bine plătite și pentru o calitate a vieții mai bună.
Un pod auto va facilita accesul din strada Fabricii de Zahăr pe Bulevardul Muncii. Acesta va fi construit pe locul actualei pasarele pietonale suspendate.
Dezvoltarea zonei industriale din nordul municipiului Cluj-Napoca, în care s-a investit până recent mult mai puțin decât în alte părți ale orașului, devine treptat o prioritate, atât pentru autorități cât și pentru investitori.
Organizarea zonei industriale de pe Bulevardul Muncii va urmări patru piloni: întoarcerea cu fața către râul Someș, generarea unui nou ax funcțional și de mobilitate, punerea în valoare a grilei de străzi existente, respectiv axe verzi de mobilitate.
Infrastructura rutieră a municipiului Cluj-Napoca se dezvoltă cu accent pe fluidizare și siguranță în trafic, dar și prin crearea de noi conexiuni care vor lega orașul de autostradă, potrivit raportului de activitate al primarului Emil Boc pentru anul trecut.
Localnicii din cartierul Între Lacuri continuă să ceară autorităților o linie directă de bus spre Gheorgheni, în vreme ce prioritatea o reprezintă cartierele mai îndepărtate, unde frecvența mijloacelor de transport public merită îmbunătățită.