Podul Traian a fost inaugurat la aproape un an de la demararea lucrărilor. Primul clujean care a trecut podul a primit de la Primărie o diplomă și o cravată, iar primarul Emil Boc l-a întrebat dacă are prietenă. Mai mult, constructorii au stat sub pod la trecerea primelor mașini.
Compania de Transport Public Cluj-Napoca anunță reluarea circulației mijloacelor de transport în comun pe Podul Traian, începând cu data de 1 iulie, ca urmare a finalizării lucrărilor.
Cu toate că mai sunt câteva zile până când lucrările ar trebui finalizate, după ultima promisiune a Primăriei Cluj, la Podul Traian nimeni nu lucrează. Un an de zile le-a trebuit autorităţilor să repare un pod, iar la ritmul “alert” la care se lucrează s-ar putea ca acest interval să fie depăşit.
Lucrările la Podul Traian trebuiau să fie finalizate în februarie, dar termenul s-a prelungit până la 1 iunie. Se pare că nici această dată nu va fi respectată. Primarul Clujului, Emil Boc, recunoaşte senin că lucrările nu vor fi gata la timp. De vină este, din nou, vremea.
Încă din 2013 când s-a surpat, podul Traian este în veşnice reparaţii și modernizări. De abia în august 2016 Primăria Cluj a dat undă verde lucrărilor care trebuiau finalizate anul acesta în februarie. Termenul s-a prelungit până în vară.
Podul vechi va fi demolat şi se va realiza unul nou. Lucrările vor fi realizate de firma SC Diferit SRL, iar valoarea contractului încheiat este de 6,5 milioane de lei. Podul va avea 4 benzi de circulație rutieră, 2 piste pentru bicicliști și 2 trotuare pietonale.
Ca în fiecare campanie electorală, politicienii își amintesc ce au de făcut. Podul Traian, aflat în paragină de câțiva ani este acum subiect de campanie. Social democrații dau vina pe liberali și îl atacă pe primarul Emil Boc însă nici ei nu se pot lăuda că au făcut prea multe demersuri în sensul începerii lucrărilor. Până una alta însă, tot clujenii au de suferit fiind nevoiți să circule printre mașini.