După centura metropolitană, Clujul ar urma să aibă și un tren metropolitan. Cu alte cuvinte, Emil Boc se gândește să introducă transportul feroviar ca un alt mijloc de transport în comun. Ce șanse de reușită are un asemenea proiect și câți dintre clujeni vor alege să meargă cu trenul la serviciu?
Direcția Națională Anticorupție Cluj a dispus trimiterea în judecată, sub control judiciar, pe numele mai multor directori din cadrul firmei S.C. Remarul 16 Februarie S.A., S.N.T.F.C. CFR Călători S.A., S.C. Transferoviar Grup S.A. Cluj Napoca și a directorului Sucursalei Regionale de Căi Ferate SRCF Galați (C.R.E.I.R. Galați) pentru dare și luare de mită în formă continuată, spălare de bani și instigare la abuz în serviciu.
Urmărirea penală a lui Sebastian Ghiţă a fost extinsă pentru trafic de influenţă, evaziune fiscală, spălare de bani, complicitate la schimbarea destinaţiei fondurilor UE şi coruperea alegătorilor la alegerile parlamentare din 2012 şi la cele prezidenţiale din 2014, potrivit DNA.
Liderii democrat-liberali nu-și uită foștii susținători, nici când
aceștia au probleme cu legea. Este și cazul controversatului afacerist
Călin Mitică, patronul Transferoviar Grup și al uzinelor Remarul 16
Februarie.
.
Patronul Transferoviar, Mitică Călin, ar fi dat mită unor şefi de la CFR Călători şi Salrom, prin intermediari, pentru a obţine contracte de lucrări, prin fraudarea achiziţiilor publice, unele servicii fiind supraevaluare sau fără nicio utilitate, potrivit unor documente ale procurorilor.
Producătorul clujean Remarul 16 Februarie vinde ce poate, inclusiv apartamente, în speranţa unei redresări.