Contractul câștigat de Makyol pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău (A3), care include realizarea celui mai lung tunel din România (Meseș) este contestat de un alt constructor, după contestația depusă de constructorul italian WeBuild.
Contractul pentru realizarea secțiunii cu tunelul Meseș de pe Autostrada Transilvania nu poate fi semnat cu turcii de la Makyol din cauza contestației depuse de constructorul italian WeBuild.
Primăria are „verde” pentru semnarea contractului de peste 200 de milioane de lei pentru supervizarea lucrărilor la metroul din Cluj, în urma deciziei Curții de Apel.
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a respins contestația depusă de firma CON-A Operations privind decizia de anulare a licitației pentru realizarea tronsonului 2 al centurii metropolitane.
După peste trei ani de tergiversări, contractul pentru segmentul dintre Poarta Sălajului și Nușfalău, de pe Autostrada Transilvania, va avea un constructor desemnat până la finalul lunii mai.
Decizia în cazul celui mai mare contract de autostradă din România este din nou amânată de CNAIR. Contractul pentru segmentul dintre Poarta Sălajului și Nușfalău de pe A3 nu are încă un constructor desemnat.
Continuă lupta pentru cel mai mare contract de autostradă din România. WeBuild contestă la Curtea de Apel București decizia CNSC favorabilă turcilor de la Makyol.
„Lotul Meseș” al A3 ar putea avea constructor luna aceasta, în condițiile în care constructorul Makyol a câștigat contestația împotriva CNAIR pentru lotul Poarta Sălajului-Zalău-Nușfalău.