Multiple viaducte și lucrări complexe pe secțiunea Nădășelu-Mihăiești de pe Autostrada Transilvania. Termenul de realizare pentru segmentul de 30 de km a fost extins.
Primele foraje în teren pentru realizarea viaductului de la Topa Mică (A3). Secțiunea Nădășelu – Zimbor (30 km) nu poate fi deschisă nici în 2025 în lipsa celor două viaducte din județul Cluj.
Contractul în valoare de 71 de milioane de lei pentru realizarea nodului rutier de la Românași, care va asigura accesul pe și dinspre Autostrada Transilvania, a fost atribuit constructorului UMB.
În plină vară, mobilizarea de pe segmentul Nădășelu-Mihăiești-Zimbor lasă de dorit. Șanse mici de realizare a secțiunii de 30 km până în 2026, pentru a beneficia de banii europeni.
Secțiunea Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului (A3) prezintă un peisaj dezolant. Şansele de încadrare în jaloanele PNRR până în 2026, pentru a beneficia de banii europeni, sunt tot mai mici.
Contractul de un miliard de lei pentru realizarea viaductelor din județul Cluj de pe A3, de la Nădășelu și Topa Mică, a fost semnat de CNAIR, însă cu un nou termen final.
Secțiunea Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului (A3) prezintă un peisaj dezolant, cu şantiere pustii. Şansele de încadrare în jaloanele PNRR până în 2026, pentru a beneficia de banii europeni, sunt tot mai mici.