Primele foraje în teren pentru realizarea viaductului de la Topa Mică (A3). Secțiunea Nădășelu – Zimbor (30 km) nu poate fi deschisă nici în 2025 în lipsa celor două viaducte din județul Cluj.
În plină vară, mobilizarea de pe segmentul Nădășelu-Mihăiești-Zimbor lasă de dorit. Șanse mici de realizare a secțiunii de 30 km până în 2026, pentru a beneficia de banii europeni.
Consiliul Județean Cluj face noi demersuri pentru realizarea drumului de legătură din partea de nord a municipiului Cluj-Napoca, mini-centură ce va reprezenta o alternativă de transport viabilă în partea de nord a zonei metropolitane.
Contractul de un miliard de lei pentru realizarea viaductelor din județul Cluj de pe A3, de la Nădășelu și Topa Mică, a fost semnat de CNAIR, însă cu un nou termen final.
Secțiunea Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului (A3) prezintă un peisaj dezolant, cu şantiere pustii. Şansele de încadrare în jaloanele PNRR până în 2026, pentru a beneficia de banii europeni, sunt tot mai mici.
Licitația pentru realizarea viaductelor de la Nădășelu și Topa Mică (județul Cluj) de pe Autostrada Transilvania, care a înregistrat o singură ofertă, ar putea fi atribuită la finalul lunii martie.
Consiliul Județean Cluj a încheiat implementarea proiectului cu finanțare europeană care a vizat, printre alte obiective, pregătirea documentațiilor tehnico-economice aferente modernizării a două drumuri județene.