Politică

Licitaţie pentru broşurile de promovare a Clujului

<p />Primăria Cluj-Napoca a lansat o licitaţie pentru achiziţionarea unor materiale de promovare turistică (tipărituri, filme cu specific de turism, materiale de promovare a proiectului şi a evenimentului) în cadrul proiectului european „La pas prin oraşul comoară, Cluj-Napoca”.

Valoarea estimată a contractului se ridică la 430.038 de lei fără TVA, iar durata acordului cadru sau a contractului ce se va încheia în urma licitaţiei va fi de 15 luni. Cei interesaţi pot depune ofertele până în 11 mai, ora 10, la sediul primăriei din strada Moţilor nr. 1-3, acestea urmând să fie deschise o oră mai târziu. Printre altele vor fi realizate pliante, broşuri, afişe sau ghiduri turistice despre muzeele din oraş, despre centrul istoric sau grădina botanică. În plus, vor fi realizate şi filme de promovare a turismului din Cluj-Napoca. M.O.

Ultimele Stiri
abonare newsletter