Economie

Creştere cu 16,9% a cifrei de afaceri în S1 pentru Farmec

<p>Prima jumătate a anului 2011 a adus o creştere a cifrei de afaceri a companiei Farmec cu 16,9%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, rezultatele companiei ajungând la 54,6 milioane lei. Astfel, cel mai mare producător de cosmetice din România continuă trendul ascendent estimat pentru anul acesta.</p>

 

Conform datelor furnizate de Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-aprilie 2011, pe segmentul de îngrijire a feţei, brandul Farmec, Gerovital, a înregistrat o cotă  de piaţă de 13,5% din punct de vedere cantitativ, respectiv de 12,2% valoric. Pe segmentul tratamentelor de păr, în primele patru luni ale acestui an, Gerovital a atins o cotă de 26,5% valoric, fiind lider de piaţă. Laptele Doina s-a menţinut lider de piaţă pe segmentul produselor de curăţare pentru faţă, cu o cotă de 15,55% - cantitativ.


Ultimele Stiri
abonare newsletter